keskiviikko 13. elokuuta 2008

huoh

Tiistai: Iha perus päivä koulussa, oli taas work studies oppiainetta, ja ei hitsi mun vattalihakset on kipeet ku nauran siel iha koko ajan. bilsassaki oli ekan kerran hauskaa, miki ja mä vaan koko ajan pilaillaa, ja siit on pikkuhiljaa tulos varmaan mun paras kaveri koulussa. se on just sellanen hassu ja puhelias, ja kunnon juoruuja! hah, just ihana! koulun jälkeen ei ollu mitää tekemist, ku jenelle oli poissa ni ei sitte menty salille tai mitää. juteltiin vaan isän kanssa siis ja katottiin jotai simpson maratonii. tein kans jotai koulujuttuja, tai ainaki leikin tekeväni (toivottavasti äiti ei lue tätä jatkuvasti. :)) sain kans illalla viestin siltä maxilta, se nyt pyytää mua ulos. sulost sinäänsä, se on maailman hassuin poika, mut mulle vaan kaveri. kukaa ei koulussa tiedä joonaksest mitää, ku oon halunnu olla hissukseen siitä, ni nyt oon aika pattitilantees et mitä hitsii teen. ÄITI AUTA!
Keskiviikko: Koulupäivät vaan paranee päivä päivältä, ja menee kans tosi lujaa! rentoo tääl kyl on, musiikintunnillaki pelattiin poikien kans vaan gitar herout. :D joonas soitti ku olin viel koulussa, onneksi oli ws tunti jälleen, voisin vastata ku se opettaja on niin lepsu. vitsi sain kyl naurua ja katseita osakseni ku suomee aloin puhelimeen puhuu. pojat koitti vaan matkii mua ku muutenki on taipumusta puhuu vähän nopeesti. :D soitin niille myös sit suomalaista räppiä kännykästä, niinki edustava biisi ku cheekin ja skandaalin - tsekkaa ittes. sitte jouduin lähettää sen niille, ja ne lupas opetella sen siin ajassa ku oon täällä. koulun jälkeen oli rotary kokous. tykkään kyl sielki olla, vaikka siellä onki niit rotarypappoja vaan, mut ne on niin hellyyttävii. meijän piirin puheenjohtaja oli tänään siel puhumassa, ja se pyysi jos tulisin sen luokse viikoksi asumaan sussexiin, jotta voisin olla osa sen omaa klubia kanssa ja tutustua siihen. se lupas viedä mut kans surffaamaan ku jenelle on ilmoittanu kaikille et must tulee surffaaja. :D ja yhen rotary papan luokse, georgen, lupasin mennä lauantaina syömään, ku sen pojan tyttöystävä on suomalainen ja ne haluaa tavata mut. Vähän vaan taas joutuu aikataulua järjestelemään, ku lupasin mennä sinne bileisiinki kylen ja maxin kans ja aamupäivällä canberraan kattomaan my fair ladyä. huoh, ei ainakaa tuu tylsää!

1 kommentti:

Matsku kirjoitti...

et kyl opi surffaamaan:) ja iskä käski sanoo et rauhotu:)