sunnuntai 31. elokuuta 2008

Viuhaa tahtia

aa ku viikot viiheltaa!

ma: ei oikeestaa haluakaa mita tapahtu. :D koulust kotii ja sillee..?
ti: myos normipaiva, ei oikee mitaa erikosit, no joo salilla koitin yhta uutta tuntia, joku compat juttu se oli, ja tein itteni naurun alaiseks. :D
ke: koulussa tehtiin slr tunnilla jotai lattiasarjaa ku kert on nyt voimistelu kyseessa ta kurssi. opettajalla on turhanki suuret odotukset mua kohtaa, ku tanssin, ja se on nahny ku pelleilen ja elaydyn oikein kunnolla :D pitaa siis varmaa vahan panostaa. enkussa kans loistin ku sain lukea yhta naytelman osaa mita kasiteltii, ja opettaja sano etta luen paremmin ku puol luokkaa. :) rotarykokous illalla, mun esitelman vuoro! jaiks etta jannitti, viel ku lahes kaikki oli paikalla plus jotkut oli ottanu vieraita kuuntelemaan mua. mutta sen verran hyvin meni etta ne pyysi mua tekemaan pari kertaa uudestaan! oli kans hassuu, ku ne pyysi mua kertomaan kotikaupungista, ni olin sattunu ottamaan mun ja emmin tekeman vanhan esitelman turusta mukaan ni se oli valmiina heti. samoin ne pyys kertoo perheesta, ja olihan mulla siitakin sitte valmiina esitelma, tai ennemminki kuvia. rotarypapoilla oli kyl hymy herkassa, ku ne naki niita juhannus kuvia missa tosiaan aiti on tina turner ja isa ozzy osbourne. :D ihme kylla ne haluu viel niiden kuvienkin jalkeen tavata tosi mielellaan meijan porukat, ja on iha valmiita myos majottamaan ne!
to: koulun jalkeen piti menna salille, mutta en sitte menny ku oli kathyn toisteks viimeinen paiva ausseissa (se on siis ranskalainen vaihtari) ja mentiin ottaa kavereiden kanssa kuvia puistoo ja vietettii aikaa yhessa. tuli kyl iha lappa kuvii. :D pojat vaa nosteli meit kokoaja ja oli hassuu! mukana oli siis lea, kathy, nic, andrew ja robert ja mina.
pe: perheen vaihto! hyvastelin jenellen aamulla ku rob olikin jo lahteny brispainiin keskiviikkona. oli kyl raskasta sillee, mutta nahdaan kuitenki sillee ainaki 4 kertaa vahintaan viikossa ni ei haitannu. Tori ja Colin (host sisko ja isa) tuli mua hakee koulusta, haettiin kamat ja muutto alko. Pan eli host aiti tulee vast sunnuntaina joten en ehtiny viela nakemaan. ruokaillessa kerrattii saantoja, no ei niita oo tassakaan perheessa, saan menna ja tulla kuin haluun. tykkaan kylla naistaki tosi paljo. :) muutto sujui mutkitta, toki oon niin huoleton et hammasharja jai, mutta ei ressii sain uuden. :) iso talo on, ja natti! kaikki baaripoydat ja kaikki :D ja mulla oma huone taas, just hyva!
(ah, viikonlopust tulee pian enemman juttuu, muuten tulis liian pitkaa tekstii.) :D

1 kommentti:

Jomped kirjoitti...

LISÄÄ TEKSTEJÄ KAIVATAAN