maanantai 28. heinäkuuta 2008

kouluuun!

Eka paiva koulua oli tanaan! vitsi ku jannitti, mutta kivaa oli! yksi opettaja oli hommannu mulle tyton nayttamaan koulua Kristin, joka oli tosi kiva ja esitteli mut kaikille. myos adam laitettiin huolehtimaan musta, yks koulun sopoimpii poikia, ja tultiin turhanki hyvin juttuu :D mut joo, oli kiva ku kaikki tuli juttelee ja paat kaantyili ku kaveli, tunsi olevansa prinsessa. :D no joo, parasta oli kuitenki etta tuli paljon uusia kavereita, kivoimpia oli varmaan Ben (selva homo kyllakin), Marissa (ainut joka kay bileissa ja naytti mulle benin kanssa koulun kuumimmat pojat ;) mun tyyppinen kylla joo!), Kristi (mun ohjaaja), Adam (nappisilma) ja Lia (toinen vaihto-oppilas saksasta). muitten nimia tuskin ees muistan. :D muuten! aineet jotka valitsin: kemia, biologia, musiikki, joku terveystiedontapainen, englanti, ja joku urheilujuttu. koulunkaynti on kylla astet rennompaa taalla ku suomessa voin kertoo.
Illalla sitten koitin yhta tanssipaikoista joita oon hakenu, oli ihan jees, turhan vahan vaan ihmisii ja tanssi oli kaukana hip hopista joten etsinta jatkuu. aidin kanssa viella mentiin myos bodypumppii. :) paivat alkaa varmaa liitaa tasta lahin!

Ei kommentteja: